Search This Blog

Friday, July 13

Cerita Hari Ni Plak

Friday, July 13

Nampaknya...Blog saya yang tak seberapa ni ni sudah pun siap tapi saya perlukan sokongan anda semua untuk beri pendapat & komen-komen yang bernas untuk blog saya ini. Hmmm... Semua nak belajar tentang buat duit di Internet tak??? Actually,pada zaman ini kita boleh buat duit melalui internet.... Contohnya anda boleh melayari web ini untuk dapatkan maklumat... Hanya klik je website yang diberikan..




- www.irfankhairi.com -Dr.Irfan (Jutawan Internet M'sia)
- www.rahsiainternet.com - Jg milik Dr.Irfan
- www.road2millionaire.com - Hafiz Latip aka Bitol
- www.gobalakrishnan.com - Mr.Gobala
- http://F2R.RinggitHit.com -Mr.Ringgit Hit

Emm... Siapa lagi ah??? Takpelah....nanti kalau ada masa,saya akan Update lagi pada masa akan datang. Banyak cara yang kita boleh buat duit ni. Tapi yang favourite saya adalah tentang google adsense. Tak perlu keluarkan duit pun. Semasa saya menulis blog,pada masa ini..pendapatan Google Adsense saya pada jam ini adalah $6.30 (ni dalam bentuk USD ok)... Saya harap ia akan naik lagi sebelum pukul 12 malam nanti. Biarpun nampak sikit.tapi saya percaya ia pasti akan naik lagi.

Saya ni budak baru belajar nak buat duit dari Internet..:-) Walaubagaimanapun saya tetap akan belajar dengan Mahaguru-mahaguru, Master-master yang dah lama buat duit dalam Internet ni.... Oklah...cukuplah untuk hari ni... Tapi sebelum saya menamatkan kata2 saya ini. Saya ingin berkongsi dengan rakan-rakan dan juga pelawat web saya dengan satu pepatah cina daripada pemikir yang terkenal:-

"Those who Knows,do not speak....
But,
Those who speaks,do not Know..."
- Lao Zhu

Last Word from Me,thanks for Viewing my Blog's


To your Success,

Joselay @ Jeep







0 comments:

I Serve with Nuffnang

Related Posts with Thumbnails
 
◄Design by Pocket Distributed by Deluxe Templates